Het is natuurlijk vervelend als je niet tevreden bent over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen we je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Telefonisch contact Nederland
Tel: +31(0) 6 51 62 45 92
Adresgegevens:
ParkeerPalen-ShoP.nl
Banmolen 9
5768ET Meijel (Nederland)
E-mail: info@parkeerpalen-shop.nl
KvK dossiernummer: 50090682
BTW nummer: NL001894302B75
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@parkeerpalen-shop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
© 2024 www.parkeerpalen-shop.nl - Powered by Shoppagina.nl